Την Παρασκευή 2 Μαρτίου και την Κυριακή 4 Μαρτίου παρουσιάστηκε στο σχολείο μας το αφιέρωμα στον ποιητή Νίκο Γκάτσο, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος " Έλληνες ποιητές - μελοποιημένη ποίηση". Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από τα παιδιά των τμημάτων:
Δ1, Ε1 που αποτελούσαν την χορωδία,
Ε2 που παρουσίασε τη βιογραφία του ποιητή και απήγγειλε ποιήματά του,
Α1, Β2, Γ1, Δ2 που χόρεψαν
Γ1,Δ1, Δ2 και Ε2 που ζωγράφισαν
Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από τους εκπ/κούς :
Δ1, Ε1 που αποτελούσαν την χορωδία,
Ε2 που παρουσίασε τη βιογραφία του ποιητή και απήγγειλε ποιήματά του,
Α1, Β2, Γ1, Δ2 που χόρεψαν
Γ1,Δ1, Δ2 και Ε2 που ζωγράφισαν
Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από τους εκπ/κούς :
- Αγραφιώτου Λουκία, μουσικός, υπεύθυνη του προγράμματος
- τις γυμνάστριες κ. Νυδριώτη Θεοδώρα και η κ. Ραντίνα Ιβάνοβα, που επιμελήθηκαν τις χορογραφίες,
- τη κ. Κιούση Ασημίνα, υπεύθυνη για τα κοστούμια και την καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης,
- τη Διευθύντρια κ. Νιαβή Βασιλική που επιμελήθηκε τα κείμενα και τις διαφάνειες,
- τον κ. Παρτάλη Στέφανο, υπεύθυνο ήχου,
- τον κ. Καϊάφα Χρήστο και τη Ραντίνα Ιβάνοβα, υπεύθυνοι της παρουσίασης των διαφανειών και βίντεο,
- το κ. Παπαγεωργίου Απόστολο, υπεύθυνο των εικαστικών
- και το κ. Ασημάκη Ευθύμιο, αρωγός στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
- Τη χορωδία μας πλαισίωσαν με τη μουσική τους οι πιο κάτω μουσικοί κατά αλφαβητική σειρά:
- ο κ.Εβρίμ Γιλμάζ - σαξόφωνο
- ο κ. Ζωγράφος Δημήτρης - πιάνο
- η κ. Πανουργία Μαρία - κιθάρα
- ο κ. Πούλος Γιώργος - ούτι και μαντολίνο
Ευχαριστούμε θερμά τους μουσικούς για την εθελοντική τους παρουσίαση στην εκδήλωσή μας. Ομόρφυναν την εκδήλωσή μας. Έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά να δουν και να ακούσουν τα μουσικά όργανα από κοντά. Όλο το διάστημα της προετοιμασίας ήταν κοντά μας με χαμόγελο και υπομονή. Άνθρωποι σαν και αυτούς με περίσσευμα ψυχής γίνονται παράδειγμα σε μας και στα παιδιά μας. Ένα πολύ πολύ μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας.
Η Χορωδία τραγούδησε τραγούδια σε στίχους του ποιητή τα οποία είχαν μελοποιηθεί από τους συνθέτες :
Μάνο Χατζιδάκι ( Περιπαντού, Αθανασία, ο Κεμάλ, ο Εφιάλτης της Περσεφόνης, Φιλντισένιο καραβάκι, Μίλησέ μου),
Οι χορογραφίες ήταν υπέροχες. Είναι δύσκολο να πεις ότι αυτή ήταν καλύτερη από τις άλλες. Όλες ήταν εντυπωσιακές, είχαν κίνηση, συναίσθημα και μια τρυφερότητα που έδενε με την τρυφερότητα των παιδικών προσώπων. Οι φωνές της χορωδίας γλυκές, χαρούμενες και συντονισμένες με τους ήχους των οργάνων.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Άρεσε στα παιδιά που παρακολούθησαν την εκδήλωση την Παρασκευή αλλά και στους γονείς την Κυριακή, που είχαν κατακλείσει την αίθουσα των εκδηλώσεων. Πολλά τα " Μπράβο " και τα " Συγχαρητήρια" στα παιδιά αλλά και στους εκπαιδευτικούς.
Όλο το διάστημα της προετοιμασίας το σχολείο μας γέμισε από νότες και τραγούδια. Τα παιδιά τραγουδούσαν και στα διαλείμματα. Επικρατούσε ένα κλίμα εφορίας και δημιουργίας. Αυτό μας έδινε δύναμη για να συνεχίσουμε και να ξεπεράσουμε τις οποιαδήποτε δυσκολίες που προέκυπταν. Ο σκοπός της εκδήλωσής μας ήταν να φέρουμε τα παιδιά κοντά τον ποιητή, να τον γνωρίσουν και να τραγουδίσουν κάποια από τα τραγούδια του, αυτό επιτεύχθει με τον καλύτερο τρόπο.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Άρεσε στα παιδιά που παρακολούθησαν την εκδήλωση την Παρασκευή αλλά και στους γονείς την Κυριακή, που είχαν κατακλείσει την αίθουσα των εκδηλώσεων. Πολλά τα " Μπράβο " και τα " Συγχαρητήρια" στα παιδιά αλλά και στους εκπαιδευτικούς.
Όλο το διάστημα της προετοιμασίας το σχολείο μας γέμισε από νότες και τραγούδια. Τα παιδιά τραγουδούσαν και στα διαλείμματα. Επικρατούσε ένα κλίμα εφορίας και δημιουργίας. Αυτό μας έδινε δύναμη για να συνεχίσουμε και να ξεπεράσουμε τις οποιαδήποτε δυσκολίες που προέκυπταν. Ο σκοπός της εκδήλωσής μας ήταν να φέρουμε τα παιδιά κοντά τον ποιητή, να τον γνωρίσουν και να τραγουδίσουν κάποια από τα τραγούδια του, αυτό επιτεύχθει με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου