Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Γράφω και ζωγραφίζω με αφορμή την εκδήλωση για τον ποιητή Νίκο Γκάτσο

Κάποια παιδιά που έλαβαν μέρος στην εκδήλωση που έγινε προς τιμή του μεγάλου ποιητή - στιχουργού Νίκου Γκάτσου ζωγράφισαν και κάποια άλλα έγραψαν σε λίγες γραμμές τα συναισθήματά τους και τις σκέψεις τους από αυτή την εκδήλωση .
Ενδεικτικά παραθέτω τα πιο κάτω:

  • Μέσα από αυτή την εκδήλωση μάθαμε πολλά για τον ποιητή και τα τραγούδια που ως τώρα δεν γνωρίζαμε. Επίσης είδαμε και ακούσαμε όργανα που έπαιζαν μουσική, πιάνο, κιθάρα, τύμπανο, σαξόφωνο, ούτι και μαντολίνο. Η αίθουσα είχε γεμίσει κόσμο, που είχε λαμπερά πρόσωπα.
  • Άρεσε σε όλους μας η εκδήλωση. Πιστεύω ότι άρεσε και στους γονείς μου γιατί από αυτή τη γιορτή δεν έλλειπε τίποτα. Είχε τραγούδια, χορευτικά, ποιήματα και ξέχασα να αναφέρω πως και ζωντανή ορχήστρα, που οι μουσικοί ανταποκρίθηκαν με πολύ προθυμία στο κάλεσμά μας χωρίς αμοιβή. Μας βοήθησαν πολύ και οι δάσκαλοι και οι δασκάλες για να γίνει αυτή εκδήλωση. Αυτή τη γιορτή δε θα τη ξεχάσω ποτέ ενώ τα μαθήματα μπορούν να ξεχαστούν.
  • Όταν ήρθε η μέρα της γιορτής πιστεύω ότι όλοι μας ήμασταν πολύ αγχωμένοι αλλά όλα πήγαν τέλεια. Από τη "γιορτή" αυτή έμαθα πολλά για τη ζωή του ποιητή και για τα τραγούδια του. Μάθαμε να συνεργαζόμαστε Θα ήθελα να ξαναγίνει μια τέτοια εκδήλωση και να συμμετέχουμε πάλι.
  • Θα ήθελα να ξανακάνουμε μια τέτοια εκδήλωση που να θυμίζουν στους γονείς μας τα παλιά τους χρόνια. Ακόμα θυμάμαι την εκδήλωση και χαίρομαι πάρα πολύ που το σχολείο μας έκανε κάτι τόσο ωραίο!!!!
  • Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η εκδήλωση και θέλω να ξαναπάρω μέρος σε τέτοιες εκδηλώσεις.
  • Ένιωσα πολύ περήφανη και χαρούμενη που πήρα μέρος σε μια τέτοια γιορτή γιατί έμαθα πολλά.
  • Μου άρεσαν πολύ οι χορογραφίες των παιδιών, και οι μουσικοί που έπαιζαν τόσο ωραία. Πολλά τα συναισθήματα που ένιωσα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας αλλά και της παρουσίασης της εκδήλωσης. Θα τα θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή.
  • Όλα τα παιδιά που πήραν μέρος σε αυτή την εκδήλωση ήθελαν να βάλουν τα δυνατά τους για να πετύχουμε αλλά και για να τιμήσουμε αυτό το μεγάλο ποιητή.
  • Η εκδήλωση για τον ποιητή Νίκο Γκάτσο μου άρεσε πάρα πολύ γιατί τραγουδήσαμε, γελάσαμε, γίναμε όλοι μια παρέα. Το ωραιότερο από όλα ήταν οι πρόβες. Η κυρία Λουκία, η μουσικός μας, επειδή δεν ξέραμε τα τραγούδια μας είχε πιάσει από το χέρι και μας βοήθησε για να τα καταφέρουμε.
  • Παλιότερα άκουγα κάτι χάλια τραγούδια και ο αδερφός μου μόλις τα άκουγε μου έλεγε " τι ακούς ρε Ζωίτσα!" . Από τότε που έγινε η εκδήλωση σταμάτησα να ακούω τέτοια τραγούδια και έμαθα καινούρια πιο ωραία, όπως η Περσεφόνη, ο Κεμάλ, η Αθανασία ..... Άρεσε πολύ η εκδήλωση και στους γονείς μου. Ο μπαμπάς μου, για να πω την αλήθεια, μου είπε πως συγκινήθηκε και πως είχε πολύ καιρό να ακούσει αυτά τα τέλεια τραγούδια του Νίκου Γκάτσου!!! Ελπίζω να κάνουμε και άλλες πολλές τέτοιες εκδηλώσεις.
  • Όλοι μας περάσαμε υπέροχα ακόμη και οι παππούδες μας και οι γιαγιάδες. Συγκεκριμένα οι δικοί μου συγκινήθηκαν πολύ!
  • Αυτό που κέρδισα από αυτή την εκδήλωση ήταν ότι γνώρισα πολλά πράγματα για τον ποιητή αλλά έχασα και κάποια μαθήματα.
  • Εμένα μου άρεσε γιατί έμαθα έναν ποιητή που δεν ήξερα και και επειδή πάνω από όλα έμαθα να συνεργάζομαι Ήταν μια εκδήλωση που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
  • Μέσα από τα βάθη της ψυχής μου θέλω να ευχαριστήσω τη Διευθύντρια, τη κ. Λουκία τη μουσικό μας, τη κ Κιούση Μίνα που φρόντισε για τα ρούχα που φορέσαμε, τη κ. Ραντίνα Ιβάνοβα και τη κ. Θεοδώρα Νυδριώτη που έκανα τις χορογραφίες, Μπράβο τους!
  • Όλες οι τάξεις δουλέψαμε σκληρά και καταφέραμε ένα πολύ σπουδαίο αποτέλεσμα. Προσωπικά ένιωσα μεγάλη ευχαρίστηση όταν άκουσα όλους τους θεατές να χειροκροτούν και είπα μέσα μου " τελικά άξιζε ο κόπος"
  • Με εντυπωσίασαν οι μουσικοί που έπαιζαν τόσο ωραία. Κανένας μουσικός δε θα μπορούσε να παίξει τόσο ωραία. Εύχομαι του χρόνου να ξανακάνουμε τέτοια εκδήλωση.
  • Μάθαμε πολλά πράγματα, δηλαδή να συνεργαζόμαστε και να γνωρίσουμε τον ποιητή που δεν ξέραμε.
  • Τελικά μάθαμε πολλά από αυτή την εκδήλωση. Μάθαμε να συνεργαζόμαστε, γνωρίσαμε τα τραγούδια και το σημαντικότερο να προσπαθούμε.
  • Ήταν μια υπέροχη εκδήλωση που έκλεψε όλων τις εντυπώσεις.
  • Ήταν μια γιορτή πολύ καλά στημένη,καλά συνδεδεμένη με τα τραγούδια και τις χορογραφίες.
  • Πολύ ωραίες ήταν οι διαφάνειες που έδειξαν με τον υπολογιστή. Η βιογραφία ήτα πλούσια αλλά και τα ποιήματα μου άρεσαν πολύ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: